NEDEN ?

https://plagiarism-turkish.blogspot.com


Yükseköğretimde Gözetim ve Denetim - Yasal Çerçeve ve Uygulamalar -
Devlet Denetleme Kurulu Raporu (2009) lütfen tıklayın
2547 sayılı Kanun’da öğretim elemanlarının disiplin suçlarına ilişkin yapılması düşünülen değişiklikler hakkında Bilim Akademisi’nin raporu (2016) lütfen tıklayın

29 Ocak 2014

YÖK Disiplin Yönetmeliğini Değiştirdi (BİANET)

YÖK Başkanlığı, Yükseköğretim Kurumları Yönetici, Öğretim Elemanı ve Memurları Disiplin Yönetmeliği’nin 22 maddesinde değişlik yaptı. İntihal "kamu görevinden çıkarma cezası" kapsamına girdi. 
Yükseköğretim Kurulu (YÖK) Başkanlığı'nın Yükseköğretim Kurumları Yönetici, Öğretim Elemanı ve Memurları Disiplin Yönetmeliği’nde yaptığı değişiklikler bugün Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe girdi. Yönetmelikte iki madde yürürlükten kaldırılırken 20 maddede değişiklik yapıldı.
Üniversite öğretim mesleğinden çıkarılma, yönetim görevinden ayrılma ve görevinden çekilmiş sayılmaya dair maddeler kaldırıldı. Üniversite öğretim mesleğinden çıkarma cezası kapsamındaki “intihal” kamu görevinden çıkarılma kapsamına alındı.
Bilimsel açıklamalar dışında basına resmi konularda bilgi verenlere yönelik kademe ilerlemesinin durdurulması cezası kınama cezasına düşürüldü. Kademe ilerlemesi cezasının durdurulmasına ilişkin maddede öğrencilerin eğitim-öğretim alanından çıkarılmasına ilişkin bent genişletildi.
YÖK 7 Kasım 2013’te Öğrenci Disiplin Yönetmeliği’nde öğrencileri kısıtlayıcı değişiklikler yapmıştı.
Yönetmelik değişikliğinden satır başları şu şekilde: >>>


* Resmi gazetede yayınlanan yönetmelik değişikliğini görmek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederiz.

!

Türkiye yırtıcı, şaibeli, sahte ve fake dergilerde en çok yayın yapan 3. ülke

Predatory journals: Who publishes in them and why? - Selçuk Beşir Demir Dünyanın en prestijli dergilerinden biri olan Elsevier tarafınd...

Predatory journals: Who publishes in them and why?

.....................................................................


...
...
...

* Rastgele Yazılar




.