NEDEN ?

https://plagiarism-turkish.blogspot.com


Yükseköğretimde Gözetim ve Denetim - Yasal Çerçeve ve Uygulamalar -
Devlet Denetleme Kurulu Raporu (2009) lütfen tıklayın
2547 sayılı Kanun’da öğretim elemanlarının disiplin suçlarına ilişkin yapılması düşünülen değişiklikler hakkında Bilim Akademisi’nin raporu (2016) lütfen tıklayın

6 Temmuz 2011

Milli Eğitim Bakanlığı'na intihal yaptığı iddiasıyla öğretim üyeliğinden çıkartılan Ömer Dinçer getirildi

İNTERNETHABER - Yeni kabinenin en dikkat çeken isimlerinden biri Başbakan Erdoğan'ın İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı'ndan bu yana yanından ayırmadığı Ömer Dinçer oldu. Bilimsel hırsızlık anlamına gelen intihal yaptığı iddiasıyla YÖK tarafından öğretim üyeliğinden çıkartılan Ömer Dinçer Milli Eğitim Bakanı oldu.

İstanbul Milletvekili olan Ömer Dinçer Atatürk Üniversitesi İşletme Fakültesi'ni bitirdi. 1980 yılında, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'nde asistan olarak göreve başlayan Dinçer 1988 yılında Doçent, 1994 yılında da Profesör oldu.


1994-1997'de üniversitedeki görevlerin yanı sıra, İstanbul Büyükşehir Belediyesinde Başdanışmanlık yaptı. 1999-2003 yılları arasında, Beykent Üniversitesi'nde; Rektör Yardımcılığı, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığı ve Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürlüğü görevlerini yürüttü.

ÖĞRETİM ÜYELİĞİNDEN ÇIKARILDI
11 Nisan 2003 tarihinde Başbakan Başmüşaviri, 21 Ekim 2003 tarihinde de Başbakanlık Müsteşarı oldu.


2005'te YÖK Genel Kurulu, Ömer Dinçer hakkında 'İşletme Yönetimine Giriş isimli kitabında aşırma yaptığı' gerekçesiyle, 'üniversite öğretim mesleğinden çıkarma cezası' verdi.


2008'de Ankara 1. İdare Mahkemesi intihal gerçekleşmiştir hükmü ile, Ömer Dinçer'in, YÖK tarafından 'intihal' yaptığına ilişkin verdiği karara yaptığı itirazı reddetti.


Dinçer öğretim üyeliğinden çıkartıldı ancak Profesör unvanını kullanabiliyor. Meclis'te ikinci dönemi olan Dinçer Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı yaptı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederiz.

!

Türkiye yırtıcı, şaibeli, sahte ve fake dergilerde en çok yayın yapan 3. ülke

Predatory journals: Who publishes in them and why? - Selçuk Beşir Demir Dünyanın en prestijli dergilerinden biri olan Elsevier tarafınd...

Predatory journals: Who publishes in them and why?

.....................................................................


...
...
...

* Rastgele Yazılar




.