NEDEN ?

https://plagiarism-turkish.blogspot.com


Yükseköğretimde Gözetim ve Denetim - Yasal Çerçeve ve Uygulamalar -
Devlet Denetleme Kurulu Raporu (2009) lütfen tıklayın
2547 sayılı Kanun’da öğretim elemanlarının disiplin suçlarına ilişkin yapılması düşünülen değişiklikler hakkında Bilim Akademisi’nin raporu (2016) lütfen tıklayın

21 Nisan 2013

İntihale zamanaşımı iddiası (Hürriyet)

YÖK belgelerini yeniden yayınlamaya başlayan kızıl hacker Redhack’in bugün yayınladığı belgelerden biri de, Aksaray Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Fizik Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Halil İbrahim Dursun’un hakkında. Yayınlanan belgelere göre, Yrd. Doç. Dr. Dursun hakkında, 2010 yılında bir başkasının bilimsel eserinin neredeyse tamamının Commun Nonliner Sci and Numer Simulat dergisinde, corresponding author olarak Prof. Dr. Ziya B. Güvenç ve Prof. Dr. Ergün Kasap ile birlikte yayımladığı iddia edildi. Dursun hakkında, Disiplin Yönetmeliği’nde yer alan ‘Bir başkasının bilimsel eserinin veya çalışmasının tümünü veya bir kısmını kaynak belirtmeden kendi eseri gibi göstermek’ suçundan Yükseköğretim Denetleme Kurulu’nca disiplin soruşturması açıldı. Yrd. Doç. Dr. Dursun’a, ‘Üniversite öğretim mesleğinden çıkarma’ cezası verilmesi istendi.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı 1. Hukuk Müşaviri Suat Şahin tarafından Dursun’a gönderilen yazıda ise, iddianın Yüksek Disiplin Kurulu’nun 12 Temmuz 2012 tarihli toplantısında görüşüldüğü belirtildi. Ancak kurulda, “Fiilin işlendiği tarih itibarıyla disiplin cezası verme yetkisinin zamanaşımına uğradığı” anlaşılarak alınan karar reddedildiği belirtildi.
>>>

!

Türkiye yırtıcı, şaibeli, sahte ve fake dergilerde en çok yayın yapan 3. ülke

Predatory journals: Who publishes in them and why? - Selçuk Beşir Demir Dünyanın en prestijli dergilerinden biri olan Elsevier tarafınd...

Predatory journals: Who publishes in them and why?

.....................................................................


...
...
...

* Rastgele Yazılar




.