NEDEN ?

https://plagiarism-turkish.blogspot.com


Yükseköğretimde Gözetim ve Denetim - Yasal Çerçeve ve Uygulamalar -
Devlet Denetleme Kurulu Raporu (2009) lütfen tıklayın
2547 sayılı Kanun’da öğretim elemanlarının disiplin suçlarına ilişkin yapılması düşünülen değişiklikler hakkında Bilim Akademisi’nin raporu (2016) lütfen tıklayın

2 Haziran 2012

''İntihal avcısı'', Bakan Schavan'ın peşini bırakmıyor (e-Haber Ajansı)

İnternet platformu ''VroniPlag''ın kurucusu Martin Heidingsfelder, doktora tezinde intihal yaptığı öne sürülen Almanya Federal Eğitim Bakanı Annette Schavan'ın peşini bırakmıyor.
FRANKFURT(CİHAN) - İnternet platformu ''VroniPlag''ın kurucusu Martin Heidingsfelder, doktora tezinde intihal yaptığı öne sürülen Almanya Federal Eğitim Bakanı Annette Schavan'ın peşini bırakmıyor.
Augusburger Allegemeinen adlı yerel bir gazeteye konuşan Heidingsfelder, Schavan'ın tezinde önce basına yansıyandan daha fazla intihal yaptığını söyledi. Heidingsfelder, daha önce Federal Savunma eski Bakanı Karl Theodor zu Guttenberg ve AP Milletvekili Silvana Koch-Mehrin'in tezlerinde intihal yaptıklarını ortaya çıkarmıştı. Her iki politikacı da skandalların ardından istifa etmek zorunda kalmıştı.
''İntihal avcısı'' olarak adlandırılan Martin Heidingsfelder, Eğitim Bakanı Schavan'ın tezinin üçte birinin intihal olduğunu öne sürdü. Bakan Schavan'ın, 1980 yılında Düsseldorf Üniversitesi'ne sunduğu 351 sayfalık doktora tezi aradan geçen 32 yıl sonra yeniden bu üniversite tarafından incelemeye alındı. Heidinsfelder ise ''Doğru düzgün alıntı yapmayı ve tez hazırlamayı bilmeyen bir kişi ne eğitim bakanı ne de profesör olabilir.'' diyerek Bakan Schavan'ın artık koltuğunu bırakması gerektiğini söyledi. Schavan ise Düsseldorf Üniversitesi hakkındaki kararı açıklayana kadar sessiz kalmayı tercih ediyor. CİHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkür ederiz.

!

Türkiye yırtıcı, şaibeli, sahte ve fake dergilerde en çok yayın yapan 3. ülke

Predatory journals: Who publishes in them and why? - Selçuk Beşir Demir Dünyanın en prestijli dergilerinden biri olan Elsevier tarafınd...

Predatory journals: Who publishes in them and why?

.....................................................................


...
...
...

* Rastgele Yazılar




.